Candidatura d'Unitat Popular

Esplugues de Llobregat

Calçotada popular 2015 - CAPGIREM ESPLUGUES

Convidem a totes les persones d’Esplugues de Llobregat i rodalies a conèixer que és el que planteja la CUP per els pròxims mesos.

Durant l’acte donarem el tret de sortida a la campanya CAPGIREM ESPLUGUES. Hi parlarà un representant de la CUP Esplugues i el diputat Quim Arrufat de la CUP-AE. Farem balanç de l'activitat de la CUP Esplugues des del 2012 en pro de construir alternatives de ruptura en l'àmbit municipal d'Esplugues. I presentarem un cicle de xerrades i debats on s'exposarà la importància del municipalisme com a instrument de transformació social, com a mecanisme de construcció d'un nou país des dels municipis, un nou país en defensa de les classes populars tot confrontat les elits catalanes i espanyoles. A aquest cicle de xerrades també hi participaran membres d'altres pobles i col·lectius que ens explicaran les seves experiències per poder valorar, entre totes, com posar-ho en pràctica a Esplugues. Després hi haurà una bona calçotada amb musica ambient on podrem compartir les nostres impressions.